Senskydd i stl mellan Veredus S och M

Emmie_75

Trådstartare
Finns det några bra senskydd som ligger mellan Veredus S och M i storlek? S är lite små runt om men M blir för långa.
Krav är att de ska skydda senan bra, sitta bra och helst finnas i variant med fårskinn eftersom hästen är skavkänslig.

Jag såg att zandona gör en "ponnyvariant" den borde ju vara lägre men jag har ingen aning om hur omkretsen är på dem.

Jag kan mäta mina om jag kommer ihåg. Bra idé från Ace annars! Zandona har många fina skydd. Skara har alla märkena, de kan säkert hjälpa dig mäta.

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
702
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: Oknytt
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat