Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fria ord tycker jag låter religiöst.Fria ord ger mig brunskjortevibbar.
Jag trodde det var pensionär. Så uppfattar jag att ordet används i samhället. Jag undrade först var "mellankategorin" var dvs jag såg ungdom och sen pensionär.Jag tycker fortfarande att argumentet om att folk tror att seniorer är pensionärer är kass. Det är ju bara att klicka in och kolla. Sen vet jag inte riktigt vilka dessa är som blir bortskrämda av senior
Om jag får drömma lite så skulle jag gärna ha tillbaka grupperingen av forum, för att skapa överblick:
Häst
Mänskligt
- Nyheter
- Hästmänniska (fast jag skulle vilja döpa om detta forum till "Hästfolk")
- Vård
- Hantering
- Ridning
- Utrustning
- Avel
- Gnägg
- Grenar
Hund
- Allmänt
- Tjatter
- Ungdom
- Förälder
- Hem & hobby
Katt
Andra djur
Om Bukefalos
Om jag får drömma lite så skulle jag gärna ha tillbaka grupperingen av forum, för att skapa överblick:
Häst
Mänskligt
- Nyheter
- Vård
- Hantering
- Ridning
- Utrustning
- Avel
- Gnägg
- Grenar
Hund
- Allmänt
- Tjatter
- Ungdom
- Förälder
- Hem & hobby
Katt
Andra djur
Om Bukefalos
Tack för förslag. Detta skulle tyvärr ställa till det bland annat med navigeringsmenyn.Om jag får drömma lite så skulle jag gärna ha tillbaka grupperingen av forum, för att skapa överblick:
Häst
Mänskligt
- Nyheter
- Vård
- Hantering
- Ridning
- Utrustning
- Avel
- Gnägg
- Grenar
Hund
- Allmänt
- Tjatter
- Ungdom
- Förälder
- Hem & hobby
Katt
Andra djur
Om Bukefalos
Jag fortsätter balla ur (eftersom jag hade tråkigt på jobbet idag å nu har jag nallat av dunderhoningen oxå )Cafeterian eller Fikarummet har jag också tänkt på. Jag funderade också på Speakers Corner, men vet inte om det finns någon motsvarighet på svenska.
Klotterplanket (känns välanvänt), (Min) Åsikt, Samtal, Samspråk, Konversation, Något-titel-från-ett-klassiskt-debattprogram, Kommunicera, Heta Linjen, Ljugarbänken... Eventuellt börjar jag balla ur.
Åååååh Småprat! Vilken nostalgi!Ett ord som kunde återvinnas är Småprat .
Detta tycker jag är ett bra förslag, men i och med forumets storlek numera tror jag enbart Prat skulle vara bättre.Ett ord som kunde återvinnas är Småprat .
Såklart kan det vara så, jag tänker bara på när jag gick från hästforumen till ÄU. Kände mig verkligen inte bekväm med att hänga på S. Fastän jag läste där lite till och från.Åh nej. Alla såna förslag är jag så skeptisk till - de liksom uppmuntrar inte till diskussion utan bara en massa tramsbabbel.
Mvh inte ett fan av alla snack-trams-skojtrådar.
Jag tror verkligen inte det. Först dog U, nu dör långsamt ÄU.
Jag tror lösningen är en sida för mer ordentliga diskussioner och så en sida för trams och flams.
Jag tycker ungdom och senior skulle kunna slås ihop till Allmänt. Aktiviteten på ungdom känns inte som såpass stor att det skulle medföra mycket mer scrollande om man inte vill läsa ☺Som jag skrivit i en annan tråd har Senior-forumet funnits sedan förra seklet och anledningen till att det blev Senior var att det andra åldersforumet då hette Junior. Läs mer här:
http://www.bukefalos.com/threads/forumet-senior-sedan-forra-seklet.1407120/
De flesta här inne vet vad Senior är för forum, men det är lätt hänt att nya användare tror att det är ett forum för pensionärer.
Jag har därför bestämt att det skall byta namn. Ni får här en möjlighet att tycka till om vad det skall heta i stället.
Jag har lagt till några nya förslag från tråden i omröstningen. Det går utmärkt att byta vad man röstat på tidigare. Jag är medveten om att resultat kan bli lite skevt, men detta är ingen exakt vetenskap.
Jag har nu lagt till två nya alternativ.