Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_9758red.webp

En blöt dobermanherre som inte riktigt hade tid att sitta still i skogen 😂

Väldigt typiskt Ebrah. Hon älskar(!) att komma och lägga sig under täcket, längs med hela mig så att hon kan bli kramad. Helst ska hon ha huvudet på min kudde också :heart:
309312108_2403166943192311_3476093950448417618_n.jpg

På andra sidan om mig ligger Lily. Hon drömmer och sparkas som en tok :p

Det är så gulligt att hans huvud ser så stort ut 🥰
Innan jag köpte Doris kikade jag en del på Griffoner men det föll på att jag ville ha en hund som gärna att tränar, griffonerna verkar inte alltid så peppade på det 😁

Haha, det är nog skägget som gör det 😁
Det är intelligenta hundar med mycket energi, min uppfattning är att se mer än gärna tränar 😊
Jag tränade rallylydnad med min förra, han tyckte det var superkul!
Planen med Harry är att träna Rally, agility och spåra 😊

Vi har en jättefin skog med sandstigar bara en liten bit hemifrån. Även om den inte är jättestor finns det massa olika stigar och man kan gå där länge och ändå snabbt ta sig ut, perfekt för mig som saknar lokalsinne 🙄
Gick dit för första gången idag. Harry tyckte det var jättekul! Balansera på trädstammar, hoppa upp på stenar, springa lös och undersöka.
Han är väldigt följsam (än så länge) och väldigt enkel att ha lös, håller sig hela tiden nära.

IMG_20220929_143531.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 191
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama