Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 80210
Jag råkade handla en julklänning idag till Mollan när jag var in på Rusta för att köpa en adventsljusstake!
Är hon någonsin pepp på något undrar jag?! För kallt, för blåsigt, för regnigt, fel luftfuktighet, för tyst, för mycket ljud, för dammigt, för långt ifrån matte, måste gå på promenad istället för att åka bil när vi går förbi parkeringen, för hårda matkulor, för kladdiga matkulor, fel smak på godiset, för högt gräs, för lite buskar, fel material i filten… Jag kan fortsätta i en evighet!Mollan verkar inte helt pepp på det hela
Sover den där valpen alltid eller är det bara då den är tillräckligt still för att kunna fotograferas?Det är inte så enkelt att veta hur en cave bed ska hanteras, men skön är den iaf
Typ då hon är tillräckligt still har lite filmer när hon leker men de är för stora för att laddas uppSover den där valpen alltid eller är det bara då den är tillräckligt still för att kunna fotograferas?