Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jisses, jag trodde att jag hade förlorat det här forumet för alltid när det började kräva facebookmedlemsskap. Tack och lov inte!
Som vanligt alldeles för mycket ljuvliga bilder att bläddra igenom. ^^
Hälsningar från terriern och shiban:
Big NOM!
Whaddayamean dogs don't climb trees?
Shiban spanar ut över nejderna. (klaga inte på trasselkopplet. Det är ofta med i stallet... )
Billy är den bästa hunden att fota, han är bättre på att ta instruktioner än de flesta människor jag plåtar Här var det "Hoppa upp på stenen! Vänd dig häråt. Titta däråt." Och han ba "Sure!"
Hon skäller i princip inte om man inte hetsar henne till det när man leker. Nu är hon inte så gammal än, så det kanske blir värre när hon blir äldre. Men det hoppas jag inte.
Här är min! Nu har han fått så lång päls att den går att sätta upp! Inte för att klämman får sitta så länge, men det är skönt att kunna se hans ögon när vi tränar och så Skönt för honom att kunna se ordentligt också! Haha. Förresten: märks det att vi tränat på ögonkontakt den här veckan? Han börjar bli en lika bra stirrare som sin föregångare Sirius ... (som väckte mig bara genom att stirra)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.