Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

KL

Senaste bilderna på min underbara :love:

407064_10150771927231124_558276123_12426217_756803683_n.jpg

420116_10150771917726124_558276123_12426213_582163132_n.jpg

KL

Inte bild men liten film..

Våran inneboende pudel är som unga pudlar är mest – lite smått anorektisk. Grimm hjälper henne att äta genom att vara precis lagom stor konkurrens. Mattes finaste hjärta :love:

Matpedagog

Åh, det VAR så dyrt. Jag trodde att du skrivit fel och att det var en nolla mindre. Jättekul att ha en riktigt fin tavla. Ska bli spännande att se när den är klar :)

Jaaaaa, den är underbar :love:! Finns i flera olika färger också :bump:! Jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad det är för märke, men den är en av de vanligare, typ boråstapeter eller ngt sånt. Inget fancy pansy designmärke iaf ;)!

Min hund Lacy i trappan efter ett veterinär besök.
Efter ett krampanfall i köket förra veckan.
vi måste ta bort henne. :cry:
Pga återkommande urinvägsinfektioner som nu satt sina spår på hennes njurar.

För tillfället mår hon bra och vi väntar med den svåra dagen tills det töat ute..

*kl*
Lillskiten håller på att bli stor - och snygg!:love:
20120220-IMG_1194.jpg

Kan bidra med en liten lekfilm från förra veckan också, jag rastade av mina tillsammans med Fridolfs bror Finn och mamma Roia. Pojkarna har redan vuxit ikapp mamman sin, och hon har fullt sjå med att hålla Finn på mattan;)

http://www.youtube.com/watch?v=hciW55f6WLI

Senast ändrad:

Vad stor han börjar bli! Vad läckert det var med björkarna i bakgrunden! :)

Här kommer det senaste fotot som uppfödarna har tagit på min lilla krabat som kommer hem till mig om drygt 1,5 vecka! :love:

Det har idag jagats trasa för första gången:

IMG_3891.jpg

IMG_3870.jpg

Ååhhhh:love:

Man kanske skulle ha en liten vinthund som sängvärmare här hemma... vi har ju kappbana i stan så det lär finnas aktiva träningsgrupper... Hur funkar de med lösgående höns?;)

kl
Inte senaste bilden men jag hittade den i datorn och fixade till den idag. Tycker den är så söt!

IMG_0752.jpg

:love::love:

kl.

Några bilder från dagens bus.
askaester13.jpg

askaester10.jpg

askaester9.jpg

askaester3.jpg

Den mörkbruna är inte min utan en kompis. Träffade på henne och hunden när jag gick förbi en rasthage en dag började prata eftersom att vi har samma ras. Nu har vi setts och tagit några promenader tillsammans, tänk vad man knyter kontakter när man har hund!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 335
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka