Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*KL*

Vovvarnas paket har kommit, där Evis vintertäcke låg. Så nu är båda vovvarna redo för snön, när den väl behagar komma.. ;)

111212007.jpg

Vilken underbar trollskog! Vår hund står aldrig sådär stilla i skogen, kanske din tant kan lära honom? :p

Den var verkligen underbar :D
En av anledningarna till att tanten är så lätt att ha lös som hon faktiskt är (trots att hon är vinthund) är just för att hon står väldigt mycket stilla :p Hon travar runt lite, stannar och nosar på något, tittar runt lite, travar runt lite till osv. Hela tiden i närheten och är man bara lite beredd med kameran så öser det fototillfällen över en :D Fast, så är hon 11 år nu också. Hon var absolut inte sådan när hon var yngre, så du kanske helt enkelt får vänta tills din tok blir lite äldre ;)

Åh vad behagligt det låter! :D Vår vilding far runt i en jäkla fart, men han håller sig alltid nära och inom synhåll (och kommer stensäkert på inkallning! :love:), så han är rätt underhållande ändå ;)
Hade jag haft en bättre kamera hade jag nog hunnit med att fota en del, men min digitalkamera hinner inte riktigt med. :p Får se om jag hinner skaffa en bra kamera innan han blir gammal!

kl

Quando idag!

385133_10151055860075061_574120060_22047244_81991447_n.jpg

377900_10151055860300061_574120060_22047245_51365226_n.jpg

Trädet ligger ner, alltså är det en pinne!

379121_10151055861130061_574120060_22047252_1850332504_n.jpg

Vi hittade nyfikna får! Quando förstod att det var bara titta på håll som var okej, även när de sprang iväg. Mattes pärla!

Jag hoppas verkligen att du inte har hunden lös i hagar med betande djur!!

Visste inte att de var där, men jo, eftersom han inte går efter dem på något sätt och vi skulle på andra hållet så, det hade jag. Han jagar inte, alls, och hagen är enorm så djuren kan gå undan, vi kan gå undan (vilket både vi och de gjorde).

Haha samma här! Funderar på att starta en liten uppfödning sen när jag blivit gammal och klok :love::D

kl.
Senaste bilderna på min hund, fotade inför årets julkort. Hon var väl inte jättenöjd över tomteluvan..
askajul.jpg

julisaska.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 299
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka