Semester eller inte ??

P

Piffelina

Jag kommer att sluta jobba den 20 mars i år och vara mammaledig till september 2009 som det ser ut idag. Detta året får jag 5 veckor semester som jag kommer att ta ut i sommar då sambon kommer att vara pappaledig. Kommer jag då att få ut någon semester 2009 ?? Antar inte det, men ville bara kolla... Hittar ingen info på nätet...
 
Sv: Semester eller inte ??

Mammaledighet är semestergrundande. Är jag nästan helt säker på iaf.
 
Sv: Semester eller inte ??

Kolla med ditt jag, jag har typ. 160 dagar semestergrundande ifrån mitt jobb om jag är föräldraledig i 1 år.
Så jag kommer ju få semester men dagarna är värda hälften så mkt mot om jag istället jobbat 1 helt år.
 
Sv: Semester eller inte ??

All min föräldraledighet är semestergrundande (bra avtal för statligt anställda) så det bör man kolla upp.
 
Sv: Semester eller inte ??

Kolla med ditt jag, jag har typ. 160 dagar semestergrundande ifrån mitt jobb om jag är föräldraledig i 1 år.
Så jag kommer ju få semester men dagarna är värda hälften så mkt mot om jag istället jobbat 1 helt år.

:rofl: :rofl: :rofl:

Kolla med ditt avtal, jag har typ 160 dagar semestergrundande...
 
Sv: Semester eller inte ??

Tack alla för svaren :bow: ska kolla med våran personalavdelning på måndag.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 399
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
31
· Visningar
3 425
Senast: Acto
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 627
Senast: LadySara
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 364
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp