Selunderlägg

A

AK47Kalashnikov

Hej, eftersom ingen i travforumet verkade veta, så vänder jag mig till er!! :bow:
Jag är på jakt efter ett selunderlägg i lammull!
Någon som vet vart man kan hitta ett sådant på internet? :confused:

Sv: Selunderlägg

Tyvärr så har inte Equilex dem men det finns på Keffly Enterprise. Dom är lite dyrare men håller jätte länge. Har tvättat mina i maskin minst en gång i veckan i över ett år och dom ser fortfarande nya ut.
/M

Här finns massor av selunderlägg, fast inte i lammull men dock i teddy: http://www.mantorpstravshop.se/
Alternativet är att du köper ett fårskinn och lite kardborre och gör ett själv.:idea:

Senast ändrad av en moderator:

Nu jäk*ar har jag löst problemet!
Satte fast en lagom bit lammull under selunderlägget!
Fungerar jättebra! Inga skavsår eller tryck!
Och nu har jag en lagom bit till att ha som vojlock att lägga under sadeln också!
Vilken tur att det finns lammull! :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: WildHorse
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar