Sele till shettis!

Sv: Sele till shettis!

Har klämt på det mesta, och är budgeten som din så är en Hobby helt ok. Standarden är något klenare.

Till små ponnys fungerar de selarna, men bör undvikas till större ponnyer beroende på däckeln och bakselen, samt draglinorna.

Pfiff presentation åkte jag efter igår och den var jättefin!
Imperials basicsele är super den med för de pengarna (selar.se)

Kolla gärna beg marknaden, till shettis finns det en del.

Sen, till sist. Då du bor i kalmar, så vill jag bjuda in dig till körträningarna vi har 1 gång/ månaden. PM för mer info!!!, bjud gärna med din granne!!
/jenny

puffar upp en äldre tråd..

Vad skiljer pfiff presentation från deras standard sele`? står bara i exklusivt utförande, jaha tänker ja vad menar de med det.. Är den mer rejäl än standard selen?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: Sel
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 608
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka