fia0

Trådstartare
Vad tycker ni som kan mycket mer än jag om börjes finsele?

Sedan undrar jag också hur jag vet vilken storlek jag ska ha om jag beställer på nätet? Hästen är en kraftig liten sak som är 136 cm hög.

Tack för hjälpen:bump:

Sv: Selar

Har en sådan, är jättenöjd! Du ska ha en cob size. Men om det är ngt som du inte är nöjd med el om den inte passar iaf så är det ju inge' problem att byta...

//M

Sv: Selar

Det är en mkt bra sele som inte kostar skjortan. Är du osäker på storlek kan du nog maila och fråga om måtten på de olika storlekarna. Men Snoffan_03 kan nog storleken rätt bra då hon har en sån själv.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: LadySara
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar