Selar till liten kanin

cowgirl81

Trådstartare
Vad har ni för storlek på selen till en lejonhuvud / löwenkanin. Får hem en liten nu på torsdag och tänkte köpa en sele till han. Men har ingen aning om vad den har för storlek. Tacksam för svar. :)

Sv: Selar till liten kanin

Skulle tippa på att antingen small eller medium funkar, beroende på hur den är byggd (stor, normal, eller liten).
Medium passar iaf lagom på en kanin i dvärgvädursstorlek.

Sv: Selar till liten kanin

Nån som vet var man kan få tag i dom. Har läst mycket om bogselen men den kanske blir för stor. Pm gärna om ställe eftersom man inte får lägga ut länkar :)

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: ameo
·
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: Stinaelin
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka