skogstomten
Trådstartare
Någon som har erfarenhet av det märket, kvallite och så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klindt har jag sett på SM-tävlingar i Skåne. De tävlar själva med sina selar så jag tror nog det är ok saker. Dock ser jag på deras billigaste modeller så är det hel svanskappa och det rekomenderar jag inte för det är ett himla pill att få igenom svansen där.
Här är en brun sele dock med rostfria beslag: http://www.washap.se/index.php?page...n=com_virtuemart&Itemid=57&vmcchk=1&Itemid=57
Hade en kompis som beställde Ideal selen på Börjes i brunt och med mässingspännen och det blev så snyggt! Ska se om jag hittar en bild!
Presentation heter den mitt på sidan ungefär.
När man beställde på Börjes så fick man en leveranstid och visst var det rätt några veckor men det var pga av att hon ville ha mässingfärgade spännen. Men hon väntade och det blev bra. Skulle hon haft en brun med silverfärgade spännen så hade de det hemma just då.
Vi har en ideal maraton till halvblodet och bröstan funkade inte alls. (Inte till någon av våra hästar förresten) Lädret är inte heller ok och den slits fort. Sen känns det som de förstärkningar som finns inte sitter på "rätt" ställen. Dock tror jag att det är bättre passform på den något enklare varianten.
Ja Tidaholm är ju återförsäljare för Klindt och jag tror Mats (på Tidaholm) själv också kör med dessa selarna. Vet att han säljer Van der Viel selar och där finns många snygga selar om man betalar.