Segt att skriva

Nielaa

Trådstartare
Segt att skriva, fler än jag som upplever att det bara är på buke som tangentbordet upplevs som segt och alla bokstäver tar inte så det är rätt jobbigt att skriva i trådar när man får sitta och fylla i hela tiden för att folk skall fatta överhuvudtaget vad man skriver.!!!

Bara på buke detta händer.. i övrigt på andra sidor funkar de utan problem.

Bokstäverna här tar men det är ofta som det blir EXTREMT segt. Meningar kan komma ibland upp till 30 sekunder efter att jag skrivit så då måste man starta om safari (använder iPad) . Men det är bara på buke jag upplever detta. Jätte knepigt

Det är ett fel som blev sen Gunnar gjorde om forumet.
Man kan klicka på knapparna till höger så ska det gå bättre eller så byter man webläsare.

Här är det extremt segt, vill jag sudda ett ord så poppar det upp redan skrivna ord och jag kan inte använda smileys. Bara på buke jag har detta problem

Har också samma problem, fast inte alltid.
Bara på bärbara PCn (Chrome eller explorer) , aldrig på macen(safari) eller mobilen(chrome).

Särskilt om jag råkar skriva 'mycket' text per tillfälle.

Fast alla har j inte Ipad?? så här blir de om jag inte änra nåttnär jag skriver. Det är ju rätt jobbigt att förstå vad ag skriver eller hur?
Och ju längre m skrivr ju dryare blir det.
Man drar ju sig att skriva i trdar för de tar ju en asligt lång tid att skriva 5 meninar nförtiden.Upplvde de sm bättre dirkt efter attbuke uppdaterades men u vart de värre igen.

Ja viss är de jobbigt att förstå ovanstående meningar??:crazy:

Måste ju finnas nått Gunnar kan göra så alla oavsett vad du använder kan skriva normalt här inne?

Jag har problemet titt som tätt. Surfar Safari. Rätt vad det är funkar inget, det går jättesegt. När man väl börjar skriva kommer bokstäverna i slow motion, att radera är rent ut sagt skrattretande.

Efter det ballar hela sidan ur (står bara och tuggar). Stänger ner och går in igen, då kan det ibland upprepas. Tredje gången gillt. Händer inte jätteofta, men i alla fall en-två gånger/vecka. Bara Buke. Andra öppna fönster fungerar som vanligt.

Jag har problemet titt som tätt. Surfar Safari. Rätt vad det är funkar inget, det går jättesegt. När man väl börjar skriva kommer bokstäverna i slow motion, att radera är rent ut sagt skrattretande.

Efter det ballar hela sidan ur (står bara och tuggar). Stänger ner och går in igen, då kan det ibland upprepas. Tredje gången gillt. Händer inte jätteofta, men i alla fall en-två gånger/vecka. Bara Buke. Andra öppna fönster fungerar som vanligt.
Har du lyckats se om det är samma tid på dygnet, samma tid per timme eller om det verkar troligt att det är många inne på Bukefalos då?
Har du många "tunga" flikar igång i webbläsaren, tror inte detta skall påverka, men skulle kunna göra det?

Jag upplever också samma problem men i chrome på både dator och mobil. Inga andra program eller sidor uppe men jag upplever nog ändå att det är värst när många är online (kvällstid).

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 438
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 752
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar