Segerdefileringslåt?

solros

Trådstartare
Vilken är den optimala segerdefileringslåten till ett storlopp denna våren? Om man vill ha lite Pd'A-känsla (ni som varit där de senaste åren förstår vad jag menar och kanske även ni som sett på TV). Alltså fart och fläkt, ny, fräsch musik som får ordentlig fart på publiken. De ska klappa händer och stampa takten, det ska vara energi, jubel och hög musik.

Inte klassisk musik, inte "The winner takes it all", inte "We are the Champions", inte "Simply the best" och absolut ingen marschmusik.

Vad vill du höra ur högtalarna som uppfyller ovanstående kriterier?

Sv: Segerdefileringslåt?

Oj..det va svårt.

Jag kommer inte på någon som innehåller ALLT det där..

Däremot så "hör" jag "inom" mig en av Enyas låtar..kommer inte ihåg vad den heter men den va med i nån reklam för några år sedan.
En jättestark låt som ökar i styrka..inte så där mjuk och långsam som hennes andra låtar kan vara.

Men å andra sidan så är det ju ingen allsångslåt då språket är keltiska!:D

Har Jägersro kvar det där med kuskarnas egna vinnarlåtar?
Nu när jag tänker efter så har det väl inte varit så de senaste gångerna vi har varit nere..eller:confused:

Fågeldansen..:rofl:

Anförd av Stig Henry upploppet ner efter Elitloppet..:d :D :D

Första gången jag var på trav spelade de "Snuten i Hollywood". Det var ganska läckert tyckte jag! ;) Man blev medryckt i "gunget" :rofl:

Hittade en gammal tråd :)

Nine to five med Dollan diggar väl nästan alla till? :D

*ser storkuskarna nynna med segerrakan ner*

På Axevalla har kuskarna egna segerlåtar:D

Diggar ofta t Elena Paparizou (??stavning), Number One el Mambo:bump:

PÄMMI skrev:
På Axevalla har kuskarna egna segerlåtar:D

Hemma oxå.

Har en kusk som heter Bengt, å han har "Långa bollar på Bengt" när han vinner lopp.
Det är :D :bow:

Liknande trådar

O
Tävling Är ibland med och organiserar tävlingar, och är nu väldigt less på den vinnarmusik som vi har (dvs musik att rida ärevarv till). Har ni...
2 3
Svar
45
· Visningar
12 721
Senast: mysboll
·
N
Tävling Hoppas det är ok! La samma tråd på Gnägg. Kanske fler intresserade här... Håller på att göra en skiva med ärevarvsmusik till våra...
Svar
11
· Visningar
12 354
Senast: explosiv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka