Seger för gosegubben och Clown Rick!Nu blir det SM på

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

Bergsåker.Ledning från start till mål.Tror ni vi jublade.
TRAV ÄR ENDÅ LIVET! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

HALLELUJA
4_17_5.gif

Ja nu firas det,på onsdag går Supersvanen och jag å pussar på Ville,då vinner han garanterat! :D
Nu kom jag på ett namn till ditt föl,Vinner Värlsvan! :bump:

Ville skickade jag ju till Normandie när han var 8 månader...han kom hem i maj som 2 åring...en del vill gärna köra in unghästar med helstängt...vilket var gjort där....när han sedemera kom hem i marthas träning så plockades ju naturligtvis det helstängda bort...och i flera månader hette han VINGLE Världsvan :rofl: :rofl:

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var som vanligt på plats och hejade fram han.

hälsningar: Supersvanen :banana: :banana:

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 478
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Första starten i Sverige sedan 25 juli 2015. Då krossade Super Ariel allt i Sto-SM. Belöningen: 500 000 kronor. – Det är största segern...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Gunnar
·
Träning Hej alla Bukisar! :D Jag har köpt en ny häst, ett halvblodssto på 15 år. :banana: Hon är en helt underbar individ och jag är bara så...
2
Svar
22
· Visningar
2 455
Senast: Maria_81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar