Nä dom glömmer man bara att skicka medTyp som en ledtråd..?
eller jajomöjligtvistypalltid men denna gång tror jag mig iaf ha lyckats med något som någon kan ta som en ledtråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä dom glömmer man bara att skicka medTyp som en ledtråd..?
Jag betalade samma summa som för HemligPåskhare i år. Ska väl höjas efter nyår vad jag vet, om det nu inte bara är för frimärken?Nu kan jag även fråga, har de höjt priset på frakt ganska mycket sen i våras?
Det kanske jag som tänker på ett pris de hade för flera år sedanJag betalade samma summa som för HemligPåskhare i år. Ska väl höjas efter nyår vad jag vet, om det nu inte bara är för frimärken?
Det har höjts successivt unde de senaste åren. Sen de tog bort "skicka lätt".Nu kan jag även fråga, har de höjt priset på frakt ganska mycket sen i våras?
Håller med, eller att det känns som man skickat för lite när man ser alla andras paketDet besvärliga med att ha skickat sitt paket "nån gång under denna period" är att precis efter att man skickat kommer man på saker som varit sååååå bra att skicka
Äh, tanken som räknas och verkligen inte antalet paket Jag hoppas dock alltid att personen inte ska visa upp hur fult inslagna mina paket ärHåller med, eller att det känns som man skickat för lite när man ser alla andras paket
Vet du.Håller med, eller att det känns som man skickat för lite när man ser alla andras paket
Japp jag har skickatNu kan ju iaf alla säga att de har skickat
Åh nej! Men om du fått det nu så är du förhoppningsvis bra till julafton.Är väldigt taggad på mitt paket i SS då jag lyckats dra på mig magsjuka mitt i allt. Det får bli ljuset i tunneln
Så kände jag också en stund innan idag.Håller med, eller att det känns som man skickat för lite när man ser alla andras paket
Hoppas på det också. Det får bli beställning online av julklappar till sambo och familj med förseningsklausulÅh nej! Men om du fått det nu så är du förhoppningsvis bra till julafton.
Japp! Alla paket är på väg till sina Snälla Bukebarn (i mitt huvud kommer det alltid heta offer dock. )Nu kan ju iaf alla säga att de har skickat
Tror faktiskt offer låter bättre än bukebarn (läser bukbarn hela tiden )Japp! Alla paket är på väg till sina Snälla Bukebarn (i mitt huvud kommer det alltid heta offer dock. )
Så nu inväntar vi bara att alla paket kommer fram!
/Big Santa