Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

detordnarsig

Trådstartare
Kan man se vilka tävlingar en häst (eller ponny om det gör någon skillnad) är anmäld till? Alltså kan man söka någonstans på namn eller licensnummer för att hitta på vilken klubb hästen ska starta på? Vill så gärna se min lilla ponny igen...

Sv: Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

Som den innan skriver kan du hitta alla tävlingar hästen är anmäld till på Equipe...
Jag har lagt in mina sålda hästar på Equipe så jag ser vart och hur de tävlar =) Samt det viktigaste ;) resultaten ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 995
Senast: warg
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
739
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka