Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

detordnarsig

Trådstartare
Kan man se vilka tävlingar en häst (eller ponny om det gör någon skillnad) är anmäld till? Alltså kan man söka någonstans på namn eller licensnummer för att hitta på vilken klubb hästen ska starta på? Vill så gärna se min lilla ponny igen...

Sv: Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

Som den innan skriver kan du hitta alla tävlingar hästen är anmäld till på Equipe...
Jag har lagt in mina sålda hästar på Equipe så jag ser vart och hur de tävlar =) Samt det viktigaste ;) resultaten ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 148
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II