Se vad jag hittade..

Sv: Se vad jag hittade..

Hehe, så det verkar som att det blir en hund till ändå..! ;)

(appropå din andra tråd)

det fanns bara hanar kvar,men det ser jag inte som något problem,av dom 5 jag haft,har 2 varit hanar!

Men,jag ser problem med min tomtgrannes hund..han kommer i 720 ut från tomten när en hane kommer förbi..helt katastrofalt galen..skiter fullständigt i tomtgränser då..

Visst,det är inte mitt problem,men jag kan få stora bekymmer/problem pga av hans hund..

ja,när vi satt där och pratade riesen,så visade det sig att hennes flörsta riesen kommer från "min" uppfödare som jag haft i 25 år(hon håller inte på längre,annars hade jag köpt av henne),men hennes första är släkt med min första riesen,långt ner på hennes hunds stamtavla!

ja,när vi satt där och pratade riesen,så visade det sig att hennes flörsta riesen kommer från "min" uppfödare som jag haft i 25 år(hon håller inte på längre,annars hade jag köpt av henne),men hennes första är släkt med min första riesen,långt ner på hennes hunds stamtavla!

Du ser - det är meningen att du ska ha denna valp..! :p

Men gud vad roligt!

Jag vill se bilder när han är hemkommen!:D

jag kan få honom på söndag..

Men jag måste verkligen tänka,jag har ju min skrutta kvar,och vill ju inte kasta mig handgripligen till vet och avliva,och jag vill heller inte utsätta henne för en påklådig valp..

Har tidigare haft 2 hundar,skaffat valp när den ena är äldre,dock inte dålig,för att en vettig äldre hund är bra för den yngre,och min gammelskrutta är verkligen vettig,och skulle vara perfekt för en valp!

Men vem vet, hon kanske blir jätte glad av en liten valp?

Får extra livsgnista trots att hon är dålig?

Grattis till nya valpen:)(för visst har du redan bestämt dig innerst inne:angel:)......

Åh vad kul! Lät ju som riktigt bra valpar också. :love:
Nu blir jag lite avis... Jag går och drömmer om riesen lite i smyg (Det blir lite i smyg när jag inte är tillräckligt träningsmotiverad för att ha en sådan hund...)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 496
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
967
Senast: ufot
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31