Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skurugata i Eksjö är fint.
Jag gillar Store mosse nationalpark, skulle kunna gå runt för hur länge som helst nästan. Och när man ändå är i trakten är Slättö sand värt ett besök.
Tänkte säga Ale stenar och lite andra ställen i närheten, men där har du säkert varit redan![]()
På min bucket list finns alltid Vildmarksvägen (wildernessroad.eu ) så den tipsar jag alla andra om. Under 2020 var det dock lite för många som körde den.
Ja vildmarksvägen har jag kollat lite på!![]()
Cykla i Halland är himla trevligt, det finns dels fina leder (Kattegattsleden minns jag att nån hette) och sen många fina små asfaltvägar. Det går att ta med cykeln på tåget iaf en bit norrut säger mina cyklistkompisar i Skåne.Ge mig alla era bästa tips på roliga, sevärda äventyr inför kommande år!
I september 2020 besökte jag Fulufjällets nationalpark och Idre Fjäll. Helt underbar vandring!
Jag utgår från NV Skåne, så både långvägaturer med övernattning och dagsturer är av intresse!
alltså har du sett UFO-momumentet i Ängelholm?Ge mig alla era bästa tips på roliga, sevärda äventyr inför kommande år!
I september 2020 besökte jag Fulufjällets nationalpark och Idre Fjäll. Helt underbar vandring!
Jag utgår från NV Skåne, så både långvägaturer med övernattning och dagsturer är av intresse!![]()
Pilane, Tjörn?Ge mig alla era bästa tips på roliga, sevärda äventyr inför kommande år!
Jag utgår från NV Skåne, så både långvägaturer med övernattning och dagsturer är av intresse!![]()
Cykel funkar det också, dock går tåg fetbort i dessa tider!Cykla i Halland är himla trevligt, det finns dels fina leder (Kattegattsleden minns jag att nån hette) och sen många fina små asfaltvägar. Det går att ta med cykeln på tåget iaf en bit norrut säger mina cyklistkompisar i Skåne.
Vill du åka lite längre norrut skulle jag föreslå Tiveden, jättehäftig natur. Det går att bo över där och gå lite olika leder några dagar. Ännu längre norröver skulle jag föreslå Höga kusten. Har inte vandrat där själv men är väldigt sugen på det!
Haha nä.. Har jag missat nåt?alltså har du sett UFO-momumentet i Ängelholm?![]()