Jiovedi
Trådstartare
Har suttit och kollat runt lite men hittar inte direkt de jag vill veta..
så gör en egen liten tråd om detta då, de är så att jag är lite nyfiken om va ni föredrar för exteriör på era hästar m,m..
Va tycker ni om min häst exteriör
frammifrån
(ber om ursäkt, men får den verkligen inte åt rätt håll)
sommaren 2008 (2,5år)
Mars 2009 (snart 3år)
han är ca: 160fram & 162-163 bak, hoppas på att han blir uppmot 165
Hittade tyvärr inge bättre bilder än dessa..
Kan ju tilllägga att han fortfarande växer en del, men man borde väl kunna avgöra endå hur "bra" eller "dålig" exteriör han har..
Va tror ni han lämpar sig bäst för om man kollar på hur han är byggd?
Vad är exampelvis Bra eller mindre bra med hans exteriör?
tipsa gärna, då han skall börja ridas in snart och vill ju ha lite tips om de är något särskillt man skall tänka på nu redan från början!
Jag har tyvärr ingen större koll på de här vad man vill ha och inte ha, jag blev kär i hans personlighet och därför är han min sedan 1år tillbaka men va lämpar han sig för? skogsmulle? dressyrhäst? hopphäst? fälltävlan?
tacksam för svar!
så gör en egen liten tråd om detta då, de är så att jag är lite nyfiken om va ni föredrar för exteriör på era hästar m,m..
Va tycker ni om min häst exteriör
frammifrån
sommaren 2008 (2,5år)
Mars 2009 (snart 3år)
han är ca: 160fram & 162-163 bak, hoppas på att han blir uppmot 165
Hittade tyvärr inge bättre bilder än dessa..
Kan ju tilllägga att han fortfarande växer en del, men man borde väl kunna avgöra endå hur "bra" eller "dålig" exteriör han har..
Va tror ni han lämpar sig bäst för om man kollar på hur han är byggd?
Vad är exampelvis Bra eller mindre bra med hans exteriör?
tipsa gärna, då han skall börja ridas in snart och vill ju ha lite tips om de är något särskillt man skall tänka på nu redan från början!
Jag har tyvärr ingen större koll på de här vad man vill ha och inte ha, jag blev kär i hans personlighet och därför är han min sedan 1år tillbaka men va lämpar han sig för? skogsmulle? dressyrhäst? hopphäst? fälltävlan?
tacksam för svar!
Senast ändrad: