Notera att ett parti inte blir ett icke-parti avhängigt ett valresultat.
Med vi menar jag hela svenska folket, som klarat av att hålla en bra migrationspolitik trots det turbulenta klimatet i frågan både inom landet och i Europa. Vi är en unik förebild i Europa som klarat av det. Det krävdes mod av vår förre statsminister, och det krävdes mod av den nya alliansledningen. Det kommer att krävas ännu mer mod en tid framöver för att hålla SD-stollarna utanför inflytande. Mycket mod och mycket smarta samarbeten.
Förebild? Hybris? Absolut!
Vem gör den bedömningen?
Inte svenska, norska, finska o danska folket iallafall. De som inte lever i skyddad verkstad.
Man har alltid beskyllt danskarna o finnarna för att vara rasister o nu även sina egna. Motborgare.
Var finns ."vi gillar olika"? Nej Tyck som jag!!!!!!!!!!
Våra grannar ser på oss som ägare av en grandios självbild o rent utav farliga.
Det är tydligen viktigare att vara vän med Hamas än övriga ,Norden.
Fler o fler svenskar som kan flyttar o då ser " netto" invandringen bättre ut.
Övriga Norden var utsatta av kriget o vet vad det kan innebära, till skillnad från oss som såg mellan fingrarna när Hitler ville dra nytta av oss.
Jag vet ingen som tycker att det svenska samhället är på väg mot ngt "bättre".
Vi ser fler o fler orter o städer som är på väg till ren anarki. Parallellsamhällen där man har sina egna lagar.
dit polis o brandkår räds att gå in
Jag undrar varför @sjöberga är så angelägen att skriva en massa föraktfullt hela tiden i denna tråden.
Jo hela vår politik o mediabevakning går ut på att ondgöra sig på svenskar som vill förbli svenskar.
Andras länders traditioner är nu viktigare än de svenska.i Sverige.
Jag kommer aldrig att vänja mig ens vid tanken.