Lilla_momma

Trådstartare
Vad tycker ni om deras läder? Framför allt tyglarna. Jag har små händer, behöver tunna mjuka tyglar.

Tyglarna som följde med mitt träns från SD Design är ett par vävribbtyglar, standardbreda dvs för breda för mig iallafall. Men det är sällan jag använder tyglar som följt med nått träns utan byter alltid till några jag valt själv.

Läderkvaliten på själva tränset är helt ok fö priset. Haft mitt ett år nu och det är fortfarande fint, som nytt.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
601
Senast: Zpunk
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka