Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: scrapbook

Det tycker verkligen jag med! Så liten stad är det väl inte?:(
 
Sv: scrapbook

jag har scrappat i några år och gör även en hel del kort... Tyvärr har jag inga nya bilder så ni får nöja er med lite som är "gammalt" :)

pyssel


tn_IMG_0001.jpg


tn_IMG_0004.jpg


jag köper sällan saker på panduro och liknande, utan köper från pappers- och scrapbutikerna och även tradera.
 
Sv: scrapbook

Tycker det verkar riktigt roligt att göra Scrapbooking men jag har ingen fantasi och inget tålamod. Så det är nog kört för mig :p

Skumbananen: I know! Bastards :mad:

:D
 
Sv: scrapbook

Tålamod har inte jag heller, och inte fantasi och ingen talang för det estetiska heller. Men nog ska jag prova iaf!:)
 
Sv: scrapbook

Om inget annat får vi slå våra kloka hjärnor ihop och göra en Scrapbook tsm i värsta fall :rofl:
 
Sv: scrapbook

Nu har jag varit på scrapbook store och köpt grejjor! Gud vad roligt det var att välja och titta! Nu måste jag bara vänta till imorgon då jag kan börja pyssla med det! Ska bli så otroligt kul! Fast det känns lite svårt när man ser hur snyggt andra gör. :)
 
Sv: scrapbook

Det är otroligt kul och det är bara fantasin som sätter begränsningarna. Ett tips för att få det att se mer proffsigt ut är att inte skriva någon text för hand, använd alltid färdiggjorda bokstäver. Rätt så dyrt, men resultatet blir tusen gånger bättre.

Man kan också skriva ut text på skrivare och limma fast. Antingen bokstav för bokstav eller hela textremsor.

/Lizzie
 
Sv: scrapbook

*kl*
Tråden är gamal och dessutom finns det redan en aktiv tråd om scrapbooking så jag tror att den får räcka!
Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Celinehenn
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
844
Senast: Ajda
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp