Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Skumbananen

Har ni pysslat med en sån någon gång? Jag håller ju på att göra en årsbok till min pojkvän som 1års-present men så såg jag på lyxfällan igår att hon som var med hade det som intresse och det blev ju verkligen fint.

Så är det någon som gjort en sådan och kan ge tips eller tom visa vad ni har åstadkommit?
 
Sv: scrapbook

Jag är nybörjare och har inte kommit så långt, men jag köper alla mina saker på panduro, och där har de en bok om scraping, har inte kollat i den, men där finns nog massa bra tips.
 
Sv: scrapbook

Det är otroligt kul och det är bara fantasin som sätter begränsningarna. Ett tips för att få det att se mer proffsigt ut är att inte skriva någon text för hand, använd alltid färdiggjorda bokstäver. Rätt så dyrt, men resultatet blir tusen gånger bättre.
 
Sv: scrapbook

Jag har ju inte så bra fantasi:confused:

Visst kanske det ser proffsigare ut med färdiga boxstäver, men hur personligt blir det? :) Fast det kanske går..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: scrapbook

Jag använder mig nästan bara av färdiga bokstäver, klistermärken, just för att jag inte har sådär supersnygg handstil...

Finns billiga bokstäver på panduro, då är de svarta, och inte bara tråkig stil, utan ex litet t är rätt långt och stort, svårt och föklara men jättefint.

har för mgi att det är 100 bokstäver, sedan 1-10, frågetecken, utrropstecken, punkter och kommatecken, detta kostar 42kr, som hittat.
 
Sv: scrapbook

Mm, det var billigt! Jag ska ju använda såna bokstäver också..men jag vet inte.. klart det blir snyggare med klisterbokstäver men eftersom det är en present till oss (fast han inte vet det) över vårt första år så vill jag ju vara personlig också.

Är det färgade papper i en sån bok och hur många sidor innehåller en sån bok? Kan man sätta hur många kort man vill? Ja, som ni ser..jag har aldrig varit med om detta! Och jag är lite orolig för hur någon som är så opysslig som jag ska gå iland med detta.