B

BebbeBaby

vad betyder det? är det någon form av en sjukdom? vad är det för något? osv. är det bara arabiska fullblod som kan få det? har läst om många arabiska fullblod att dom är testade SCID ua. vore väldigt tacksam om någon kan berätta lite om detta för lilla mej. ;)

Sv: Scid

Den finns hos andra raser också, eftersom flera raser har blivit inkorsade med arabiskt fullblod... Har för mig att det finns hos Gotlandsruss, men jag kan ha fel.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Myzan87
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
953
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar