Schyssta hästspel till pc?

Sv: Schyssta hästspel till pc?

Arvet från rosemond hill är ju skitkul. Men My horse and me (tvåan är tråkigare, ettan är bra. Rid rid rid. :D:D) Horzes ranch rescue. Sean ett asroligt galoppspel där man har en ranch och tränar och tävlar och avlar etc. Minns ej namnet men återkommer. :)
 
Sv: Schyssta hästspel till pc?

Slå ett slag för internetspel! Starstables har jag inte provat och känns inte lönt när det kostar massor och man verkar inte få så många "banor" att pyssla med. Howrse är ju poppis men det ger jag inte mycket för, även om många bukare gör det. Finns liksom närmare 100 hästspel på nätet googlar man på "horse sim game" kommer det upp massor.
 
Sv: Schyssta hästspel till pc?

Starstables har jag inte provat och känns inte lönt när det kostar massor och man verkar inte få så många "banor" att pyssla med.

Det går att spela gratis och det finns massor att göra utan att behöva betala :) sen kan man, om man vill, köpa till "premium" så man får tillgång till hela spelet och allt.
 
Sv: Schyssta hästspel till pc?

Haha, igår när jag läste det här laddade jag hem Starstable. Är mitt i en tentaperiod, inte mitt smartaste drag :o

*halv kl*

Det gjorde jag också :p

Jag är inte imponerad dock. Tycker det går för segt i start/stopp och att överhuvudtaget galoppera det snabbaste. För att inte tala om alla gånger man hoppar av, springer iväg en bit, och sedan måste springa tillbaka hela biten för att hämta hästen. :yuck: Jag är rätt bortskämd från ett spel jag spelat nyligen (ej hästspel dock) där man bara kan vissla på hästen så kommer den. Orka springa och hämta hästen, människan springer nästan fortare själv dessutom :p

Annars har jag inga tips, har inte hittat några hästspel alls som jag orkat spela under en längre tid. Arvet från Rosemond Hill tyckte jag dock om som barn.
 
Sv: Schyssta hästspel till pc?

Man blir snabbare ju bättre utrustning man har och när man får högre level ;D om det är till någon tröst.. :p
 
Sv: Schyssta hästspel till pc?

Arvet från Rosemond Hill finns att köpa fortfarande ;) Sen att *alla* datorer inte klarar av det är en annan sak :p
Jag har kvar min gamla burk bara för att kunna spela Nikki, Rosemond-spelen (utom tävlingar på rosemond hill, för det suuuuuger) samt Ridning Star :P Kommer också ihåg häst och Ponny, det va ett kul spel, måste se om det går att få tag på...
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när årets julkalender kört igång blev jag påmind om ett datorspel med Barna Hedenhös som vi spelade mycket när vi var små, var...
Svar
1
· Visningar
1 441
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp