Schäfer försvunnen Norrtälje

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare petra_el
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 193
P

petra_el

Nemo
Ras:
Schäfer
Datum:
ChipID:
Beskrivning:
Var vid försvinnandet iklädd halsband och koppel samt gult reflexhalsband
Han är ny i familjen och känner inte till trakterna så bra än. Dessutom var han vid rymningstillfället en bit ifrån hemmet så det var helt nya marker för honom.
Stad/Ort:
Norrtälje, Axelsviks Gård Marholmen
Övrig info:
Kontaktinfo:
Namn: Lena Engström
Tel: 0176-82415 0739336658
Bild: Bildlänk

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Schäfer försvunnen Norrtälje

Sökte på Eniro var gården du angivit finns. Är det i närheten av Grovsta? Var det där han försvann? I sådana fall tycker jag att du ska kontakta hundcentret i Grovsta då de ofta är ute och att han kanske söker sig till andra hundar.

har blivit ombedd av ägarna att hjälpa till att sprida efterslyningen. Jag får ju inte länka till min sida där man kan efterlysa djur här så jag klistrar in texten såhär istället. Så det är inte min hund :-)

Som jag förstår det ligger det ganska nära. Axelsviks gård ligger typ ostnordost om Grovsta och det är inte så jättelångt så det har jag tipsat ägarna om. Tack! :-)

När försvann hunden? Jag bor bara ca 15 min med bil från Marholmen så jag ska hålla extra utkik nu när jag ska ut med hundarna.
Håll oss gärna uppdaterade om hur det går.

Vovven försvann 23 dec. Den smet ur bilen vid veterinärbesöket vid Marholmen. Jag PMar dig adressen till annonsen

23 Dec?!?!
Den vovven sover nog gott om ingen har plockat upp den med tanke på kylan som varit. :(

Varför tro det värsta? Tror nog att även ägarna inser att det finns en risk för det men jag skulle personligen inte uppskatta en sådan kommentar om jag läste den som orolig ägare....

Jag har själv varit i samma sits, en JÄTTE tråd på buke, som startades dagen efter hunden försvann.
Inte nästan en månad efter..

Visst har tiden betydelse men jag tycker än det är viktigt att fokusera på de positiva tankarna.

Liknande trådar

P
Övr. Hund bild finns på vår djurefterlysningssida som jag inte får länka till. Ni får PM:a mig för att få adressen isf. Bobo Ras: Sankt...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Atalantha
·
P
Övr. Hund Schäfertik försvunnen Ljungskile. Kaxa Ras: schäfer Datum: 2009-11-23 ChipID: Beskrivning: Svart schäfer, tycker o leksaker och...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Berin
·
P
Övr. Hund Borderterrier försvunnen i Älvsborg Jag får ju inte lägga ut länk till annonsen på mina sida men lägger ut texten iaf. På vår sida...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Hobnob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar