Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit både i Berwaldhallen och i kyrkan i Hägersten vad den nu kan heta. Olika såklart men jag gillade bäggeNågon som kan rekommendera en mysig julkonsert i Stockholm i november eller december?
Uppenbarelsekyrkan! Ja de har alltid bra konserter tycker jag.Jag har varit både i Berwaldhallen och i kyrkan i Hägersten vad den nu kan heta. Olika såklart men jag gillade bägge
I Jacob (/Storkyrkan) finns mycket fint! Både gratis och betalkonserter. Såg att julen sjungs in bytt solister men den brukar vara jättefin. Lite folktoner, mycket klassiskt, mycket stämning. Deras allsångskonsert är härlig! Alla de bästa julsångerna och många sångglada i publiken.Någon som kan rekommendera en mysig julkonsert i Stockholm i november eller december?
Jag har varit både i Berwaldhallen och i kyrkan i Hägersten vad den nu kan heta. Olika såklart men jag gillade bägge
Tack så mycket! Ska kolla in samtliga direkt .Uppenbarelsekyrkan! Ja de har alltid bra konserter tycker jag.
I Jacob (/Storkyrkan) finns mycket fint! Både gratis och betalkonserter. Såg att julen sjungs in bytt solister men den brukar vara jättefin. Lite folktoner, mycket klassiskt, mycket stämning. Deras allsångskonsert är härlig! Alla de bästa julsångerna och många sångglada i publiken.
Lucia med AFs musikklasser är härligt. Både de yngre barnen och äldre även om det såklart skiljer sig i både klang och repertoar. De yngre är otroligt gulligt och vackert på ett enkelt sätt. De äldre är såklart mer avancerat och en mer mogen klang vilket också är fint.
Händels Messias är en ljuvlig start på julen och i Jacob är det alltid hög kvalitet.
Kul!Ikväll var vi och såg generalrepetitionen av skuggan över stenbänken! Den får fyra hästar av fem av mig.
Det finns ingen här som vill gå med mig på Don Givoanni i Malmö? https://www.malmoopera.se/biljetter
Synd, hade varit kul att träffas!Hade gärna följt med! Tyvärr så räcker nog inte tiden till i december tyvärr - men jag ska absolut se till att gå på Turandot under nästa år!