Scarlett knight

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Charlotte
  • Startdatum Startdatum
C

Charlotte

med Stig H i sulkyn.. vad tror ni om det? blir det bra eller fjasko?

Sv: Scarlett knight

Såg precis loppet! Vilken pålle! Hur enkelt som helst och 10,7. Scarlet vann med 40 meter!

Haha! :bump:

Fick just in v65,spiken var given....... :bow:

Scarlet o Stig,vilket par!!! :bow: :bow: :bow:

Han var verkligen fantastisk! Vilken häst :bow: :bow:

Jag tyckte Stig lät imponerad i intervjun. Kändes det kanske bättre än han trodde på förhand? :bump:

solros skrev:
Jag tyckte Stig lät imponerad i intervjun. Kändes det kanske bättre än han trodde på förhand? :bump:

hehe.. jag kan berätta.. han var rätt "rörd" efteråt.. det var länge sen han körde en sån bra häst.. ;)

zilla skrev:
Gatsby :confused: :confused: Han var 2 a..med galopp på vägen)

Stackars Ludde, jag såg hur han satt å höll/parerade, höll/parerade... kunde inte släppa på alls, o när han gjorde det så kom galoppen... Tror att Gatsby utan galopp kan ge dom flesta hästarna en riktig omgång.. Hoppas vi får se en ny omgång, och då Ludde lyckas :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han förlorade den ekonomiska tvisten mot Stig H Johansson i rätten. Nu har Reijo Liljendahl försatt sitt bolag i konkurs och fått sin...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag vill tillhandahålla en karta med sevärdheter till mina airbnb-gäster. Först försökte jag skriva ut kartan på hitta.se där alla...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 833
Senast: Septicemia
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka