Scarlett knight

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Charlotte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 902
C

Charlotte

med Stig H i sulkyn.. vad tror ni om det? blir det bra eller fjasko?

Sv: Scarlett knight

Såg precis loppet! Vilken pålle! Hur enkelt som helst och 10,7. Scarlet vann med 40 meter!

Haha! :bump:

Fick just in v65,spiken var given....... :bow:

Scarlet o Stig,vilket par!!! :bow: :bow: :bow:

Han var verkligen fantastisk! Vilken häst :bow: :bow:

Jag tyckte Stig lät imponerad i intervjun. Kändes det kanske bättre än han trodde på förhand? :bump:

solros skrev:
Jag tyckte Stig lät imponerad i intervjun. Kändes det kanske bättre än han trodde på förhand? :bump:

hehe.. jag kan berätta.. han var rätt "rörd" efteråt.. det var länge sen han körde en sån bra häst.. ;)

zilla skrev:
Gatsby :confused: :confused: Han var 2 a..med galopp på vägen)

Stackars Ludde, jag såg hur han satt å höll/parerade, höll/parerade... kunde inte släppa på alls, o när han gjorde det så kom galoppen... Tror att Gatsby utan galopp kan ge dom flesta hästarna en riktig omgång.. Hoppas vi får se en ny omgång, och då Ludde lyckas :bump:

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han förlorade den ekonomiska tvisten mot Stig H Johansson i rätten. Nu har Reijo Liljendahl försatt sitt bolag i konkurs och fått sin...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
692
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka