Scandinavian open?

Sv: Scandinavian open?

jag :banana:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Scandinavian open?

Nja, vi kanske kvalar ;) Jag har ett sex år gammalt sto som haft föl och alltså får gå med femåringarna. Hade tänkt kvala men så gick vi omkull och jag fick hjärnskakning och planeringen blev lite förstörd.

Så vi har bara hunnit göra ett kvalförsök ännu, vilket i och för sig var felfritt. Men hon kändes så fin så att jag nog ska försöka kvala trots allt. Fast några åtta försök kommer det ju inte att bli ;)

Men hinner vi inte till Falsterbo så blir det åtminstone Breeders.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu drar det ihop sig! Sverige är en av åtta nationer från hela världen som kvalat till finalen i hoppningens högsta internationella...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Måndagen på Falsterbo Horse Show bjuder på tävlingar för unga hästar i hoppning och dressyr. Dagen startar med 5-åringarnas Folksam Open...
Svar
0
· Visningar
147
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Frasse skulle bli hennes pappas häst att rida i skogen – men nu kvalar Minna Dottori honom till Amatörtouren. Det är ingen som märker...
Svar
0
· Visningar
213
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2