scabraktips

Zolimita

Trådstartare
Funderar på ett beige scabrak från HJ:s med brunt kant band,men vad ska jag välja för färg på passpoileln? Hästen är mörkbrun.
Tacksam för tips :)

Sv: scabraktips

isåfall guld tycker jag. men det är så tråkigt, aaaalla har ju dom färgerna! dessutom skulle det itne passa så jättebra på din häst (om det är den på bilden).

En annan färg stryrka av brunt eller beige kanske.
Annars en snygg grön som passar till den bruna och beiga färgerna.

jag med, men du kan ju ta en annan liiite originellare färg som dessutom passar pållen bättre, på passpoal.

Jag tror att guld skulle passa till schabraket, har själv ett med brun kant och brun brodyr på. Faktiskt riktigt snyggt!

Har ett sånt shabrak som du menar, tyvärr ingen bild på denna datorn.... Men men jag har guldpasspoal, skitsnyggt!
Tror det blir finast faktiskt. Guld passar ju bra till beige o brunt, mkt bättre än ex silver!
Valde väl brunt lite oxå för att det matchar mässingsspännena på tränset :p

Guldpasspoal tycker jag skulle bli snyggast. Eller en annan nyans av brunt eller beigt! :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 307
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 149
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka