Sätta rätt pris på häst efter skada

caan

Trådstartare
Då tanken var att sälja min häst så lånade jag ut honom på prov till en köpare. Där skadades han redan efter ett par veckor och åkte på en ligamentskada. Nu är han fri från hälta och ska börja sättas igång lite sakta. Han kommer att få flytta tillbaka till mig men jag har varken tid eller pengar för det, så jag måste få honom såld. Innan skadad skulle han säljas för 35 000, vad är ett rimligt pris nu precis efter en sån här skada?

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
420
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 770
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 149
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar