Sätta rätt pris på häst efter skada

caan

Trådstartare
Då tanken var att sälja min häst så lånade jag ut honom på prov till en köpare. Där skadades han redan efter ett par veckor och åkte på en ligamentskada. Nu är han fri från hälta och ska börja sättas igång lite sakta. Han kommer att få flytta tillbaka till mig men jag har varken tid eller pengar för det, så jag måste få honom såld. Innan skadad skulle han säljas för 35 000, vad är ett rimligt pris nu precis efter en sån här skada?

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 064
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 927
Senast: Ajda
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar