Z
zillax89
Hej, min två och ett halvt åring är mer än mogen att få dra en vagn, eller iallafall testa för första gången men problemet är att jag har bara en bröstsele och själva bröstan är för kort, till nästa vinter eller i sommar skall vi skaffa en loksele men skulle vilja sätta en vagn på henne nu så hon kan få stå ett halvår och tänka på det. Går det att använda den bara för att sätta på vagnen och se hur hon reagerar eller är det alltför riskabellt? Jag kan ingenting om körning men har folk som kan hjälpa mig, dock har dom bara russ selar och dom är ju för stora då hon bara är en liten welsh mountain.
Har ingen bild för tillfället men den hänger nere på bogbladet och själva spännena är lite längre fram än bakom bogbladet om ni fattar vad jag menar? Känner mig så inkompetent.. Hon älskar att bli tömkörd och är inte ett dugg bakrädd, har haft presseningar efter sig och allt, kan kasta saker bakom och hon bryr sig inte, skall testa med däck nu så småningom. Men frågan är om det funkar med selen ändå bara för att testa vagnen eller om det inte är bra alls. Har nämligen inte pengar till en loksele nu.
Kan skaffa bild imorgon.
Har ingen bild för tillfället men den hänger nere på bogbladet och själva spännena är lite längre fram än bakom bogbladet om ni fattar vad jag menar? Känner mig så inkompetent.. Hon älskar att bli tömkörd och är inte ett dugg bakrädd, har haft presseningar efter sig och allt, kan kasta saker bakom och hon bryr sig inte, skall testa med däck nu så småningom. Men frågan är om det funkar med selen ändå bara för att testa vagnen eller om det inte är bra alls. Har nämligen inte pengar till en loksele nu.
Kan skaffa bild imorgon.