Jag vill ha mitt, för mig själv. Jag vill komma och gå när jag vill, och jag vill leva på limpmackor en hel dag om det är så. Jag vill tvätta min tvätt, diska min disk, laga min mat osv. Jag sover sjukt dåligt med sällskap i sängen (förutom hunden) och på tal om hunden, hon sover i min säng och ligger i min soffa. Jag vill inte ha något gnäll om det, varesig att hon är ivägen eller att det blir hundhår. Jag vill ligga och slösurfa i mobilen innan jag somnar vissa kvällar, och eftersom jag har sömnproblem så vill jag kunna tända lampan/slå på tvn kl 3 om det är så utan att nån blir störd. Jag har ett helt hus som är färdigmöblerad med det jag tycker om, och jag vill inte ha in någon annan stil. Jag vill välja vad jag vill se på tvn, och om jag bara vill lyssna på musik en hel kväll. Jag vill inte behöva säga en ungefärlig tid jag är hemma från stallet igen, och jag vill kunna sätta mig i bilen och åka och hälsa på en kompis när som helst på dygnet.
Jag känner inte att jag vill anpassa mig efter någon annan helt enkelt!
Skulle seriöst bli KNÄPP av att ha någon hemma här varje dag! Får ont i magen av bara tanken...
Jag är singel i dag, men skulle jag mot förmodan träffa någon så skulle jag göra klart detta snabbt. Jag ser inte att man tycker om någon mindre bara för att man inte bor ihop. Träffas i bland, filmkvällar, hitta på något tillsammans, kanske ha en planerad resa ihop varje år. Och självklart så skulle jag ju vilja sova ihop och på sin höjd spendera några dagar tillsammans i vardagen också, men sen måste jag få vara ifred och återhämta mig. Jag blir otroligt trött av att ha andra människor runt mig HEEEELA tiden.
Det är klart jag har funderat på om det är värt att ha någon överhuvudtaget, och än så länge är jag som sagt singel så.
Men jag är nog ganska ”anti människor” öht.
Jag känner inte att jag vill anpassa mig efter någon annan helt enkelt!
Skulle seriöst bli KNÄPP av att ha någon hemma här varje dag! Får ont i magen av bara tanken...
Jag är singel i dag, men skulle jag mot förmodan träffa någon så skulle jag göra klart detta snabbt. Jag ser inte att man tycker om någon mindre bara för att man inte bor ihop. Träffas i bland, filmkvällar, hitta på något tillsammans, kanske ha en planerad resa ihop varje år. Och självklart så skulle jag ju vilja sova ihop och på sin höjd spendera några dagar tillsammans i vardagen också, men sen måste jag få vara ifred och återhämta mig. Jag blir otroligt trött av att ha andra människor runt mig HEEEELA tiden.
Det är klart jag har funderat på om det är värt att ha någon överhuvudtaget, och än så länge är jag som sagt singel så.
Men jag är nog ganska ”anti människor” öht.