Sår på bena.

P

pufffan

Jo, jag och Valdemar skull till och sko om Kotte igår. Det är int så att Kotte är dummer utan jag ser så ille så Valdemar håll i ett förstorings glas till mig. Han är pigg och kry nu Valdemar tack och lov.
Jo. då såg jag att Kotte hade gräslige sår på inne side av bakbene.Jag tänk köpe skydd åt han. Men vad heter desse skydd? Man känner sig ju så dummer om man skall till och handle någe man int vet name på. Finns det ena sort till köre häser? Eller går det bra med vad som?

Sv: Sår på bena.

Nu andvänder ju inte vi skydd på våra hästar men jag tror att du menar strykkappor. Det går bra att köpa vilken sort som helst. Säg bara att du har en häst som stryker sig bak så kommer dom att hjälpa dig. Jag tror att du skall ta cob storlek. Lycka till.

Liknande trådar

P
Körning Nu är det någe som har flyge på Kotte igen. När vi skull fare till Valdemar idag så var Kotte helt skogstoki. Han sparkde bak och ut...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: _L_
·
Hästvård Får hoppas jag la denna rätt. Hur ligger det egentligen till? Ska man, som vissa säger, inte linda benen varje natt? Jag menar, vissa...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: Natasja
·
P
Körning Ja, mine venner. Nu tror jag nog att Valdemar har blivit helt tokig. Han har ju varit frisk ett tag nu. Han kom förbi mig igår efter att...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: åke
·
P
Körning Hej mine venner. Valdemar ringde mig i går och vill att vi skull fare till backen idag igen. Och visst lät det trevligt. Han skull ta...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka