sår i huvudet

H

hippihopp

hejsan :laugh:

min häst står & kliar sig mot huset ( han går på lösdrift ). han har fått sår i huvudet , typ precis där pannluggen sitter fast.:cry: finns det ngt man kan göra åt detta ? kanske ge honom ngt anti-kli medel , haha ! hjälp ??:crazy:

Sv: sår i huvudet

hejsan :laugh:

min häst står & kliar sig mot huset ( han går på lösdrift ). han har fått sår i huvudet , typ precis där pannluggen sitter fast.:cry: finns det ngt man kan göra åt detta ? kanske ge honom ngt anti-kli medel , haha ! hjälp ??:crazy:

På granngården finns det en salva som är emot exem som framställs av solen och/eller flygfän ;)
Den heter : "häst salva"
(den är vit och det är gröna hästar på framsidan ;D)

Sv: sår i huvudet

På granngården finns det en salva som är emot exem som framställs av solen och/eller flygfän ;)
Den heter : "häst salva"
(den är vit och det är gröna hästar på framsidan ;D)

tack för svaret, jag får se om jag hittar en sån så att jag kan testa :) du vet inte om det finns i någon annan affär t.ex. ekohallen ?? :d

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Cactus
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 676
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar