Jag hade en 80cm som barn/ungdom. Nu har jag en 90cm. Aldrig haft större. Och ja, det har fått plats med en karl i sängen nattetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avkomman har 120-säng och divansoffa på sitt rum. Praktiskt när det sover över kompisar och platsen fanns, så varför inte tänkte vi.När jag växte upp fanns typ ett alternativ på säng, man hade 90-säng. Alla hade det. Enda undantaget var min relativt nyinflyttade kompis från Kanada som hade typ 140-säng eller l iknande. Idag fick jag höra av en suckande förälder att barnet fått ny (dubbel-)säng för att "alla" kompisar har det. Har verkligen majoriteten av barn idag jättesäng? Varför? Är det omodernt överlag med 90-sängar? Hjälp en som uppenbart sover under en sten vad gäller heminredning
Att få plats och att ha möjligheter till god sömn är ju inte riktigt samma sak..Jag hade en 80cm som barn/ungdom. Nu har jag en 90cm. Aldrig haft större. Och ja, det har fått plats med en karl i sängen nattetid
Att få plats och att ha möjligheter till god sömn är ju inte riktigt samma sak..
Ja helt klart!Det beror ju lite på hur man sover
Jag ligger helt still ute på kanten när jag sover själv, blir inte ens ett veck på lakanet.
Min kille sover likadant så för oss funkar det bra med min lilla säng. Vi sover helst ihoptrasslade i varandra.
Att få plats och att ha möjligheter till god sömn är ju inte riktigt samma sak..
Nej absolutFast när det gäller barn så är det ju inte så vanligt med sängsällskap. Är man två som ligger stilla så fungerar det.