Sandro Hit såld till Jan Brink!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare GiG
  • Startdatum Startdatum
G

GiG

JB har en sponsor som har köpt unghäst-VM-vinnaren och avelsmatadoren Sandro Hit! Han står redan på Tullstorp och har betäckt de första stona i veckan men meningen är att JB ska tävla honom och han tänker starta honom redan i EM i sommar.

April, april! :rofl:

Sv: Sandro Hit såld till Jan Brink!

Du skulle jo fulgt opp spøken din, og insistert og forklart og lagt ut helt til i morgen.

Vem gör inte det. :mad: Fast trådskaparen skulle inte ha sagt april förrän i morgon för att se vilka reflektioner det skulle ha fått.

Jag vågade inte, man kanske hade blivit stämd av JB, nedringd av alla stoägare som ville betäcka! :D

Nä det tror jag inte. ALLA vet ju att det är 1 april, men ändå går man på sådana saker. Kan tillägga att detta var det ända jag gick på under hela dagen. Ja ända tills jag läste ditt april april.

Liknande trådar

W
Avel Ni som betäcker era 3-åringar, hur resonerar ni kring anledning till detta, givetvis finns ju självklara anledningar för er som bedriver...
Svar
10
· Visningar
1 967
Senast: Helena T
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 575
Senast: bapro
·
Islandshäst Jag har läst tråden avla på eksem sto av Fredag Startar en ny tråd eftersom jag har ingen som helst tanke att avla på mitt sto, så det...
Svar
19
· Visningar
2 158
S
Avel Skulle vilja få till en diskussion om hur ni andra hobbyavlare tänker, dvs ni som har runt 1-4 ston (det får man väl ändå kalla...
Svar
19
· Visningar
1 900
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden