Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Japp, den till exempel:D. Då har jag ju ändå kommit över hindret och har bara själva pölen kvar, så man kan ju undra vad jag är rädd för. Att bli blöt kanske...? :rofl:

Mmm, inte så värst spännande placering av fotografen. Kanske började även han bli lite trött...;) Fast i 100-klassen stod han ju vid sista hindret, inte så där rysligt spännande det heller...:grin:

Förresten, varför travade du genom vattenhindret:devil::p?

Regel nr 5:

Pooh bör bjuda på Rosa Skumpa minst 1 gång/per år, annars går även Röd Drink bra...:D

Pooh gör detta så gärna, men då måste grå/rosa ryttare infinna sig i samma håla som skumpabjudaren. Det funkar inte att smsa rosa bubbel! :p

Oj då så du menar att hon har kommit upp i trav nu :angel:
Annars brukar skritt vara den gångart som gäller för henne :devil:

Nåja...jag BADAR inte i vattenhinder som vissa andra iaf....:devil:

Olga-klara! *ropar högt och ljudligt* var är bilderna från det badet????:rofl:

:rofl:

Kan ju bara inte låta bli :angel:

fiooved.jpg

fiooved1.jpg

Nåja det var 4 år sedan och kanske kanske det är lite skillnad på vattenhinder i ** klass och debutant, något du nog aldrig får uppleva om du skall fortsätta skritthoppa vatten :angel:

:rofl::rofl:

- Matte, vad håller du på med? Ska inte du med, det är ju flera hinder kvar? :banana:

Det var bara tre hinder, dessutom fick jag hämta honom i mål för han tog sig dit utan mig, han tyckte jag var för långsam :rofl:

Minns så väl att jag träffade Pooh där i målgång :D

Det var bara tre hinder, dessutom fick jag hämta honom i mål för han tog sig dit utan mig, han tyckte jag var för långsam :rofl:

Minns så väl att jag träffade Pooh där i målgång :D

Ja, vi stod vid vattnet och du lyckades nästan skvätta ner oss! ;) Kommer ihåg filmteamet från TV som stod bredvid, de fick allt på film. De blev mkt nöjda! Synd att det inte finns länk på det! :idea:

Hmm...dags att utfärda liten Nova varning...inte leka med den björn som sover...kan nog hitta en hel del bilder på dig på lilla nätet om jag letar...:angel::D:devil:

:eek: Hemska tanke! Jag tror faktiskt inte att det finns så många, men jag är inte säker... Kanske är bäst att passa sig lite ändå...:o:D

Det var hur som himla trevligt i söndags:D. Eftersom du är så himla rik och har råd att kuska land och rike runt på alla möjliga tävlingar, så kan du ju höra av dig om du behöver hästskötare någon gång. :idea:

Det var hur som himla trevligt i söndags:D. Eftersom du är så himla rik och har råd att kuska land och rike runt på alla möjliga tävlingar, så kan du ju höra av dig om du behöver hästskötare någon gång. :idea:

Jaaa då slipper jag och Linda :banana::banana:

:eek: Hemska tanke! Jag tror faktiskt inte att det finns så många, men jag är inte säker... Kanske är bäst att passa sig lite ändå...:o:D

:rofl::rofl: Åh den var roligast idag! Rik är det sista på jorden jag är men alla små inkomster plöjs ned på FT....

Du är så välkommen så att följa med för jag hade jättetrevligt också!:banana:

:rofl::rofl: Åh den var roligast idag! Rik är det sista på jorden jag är men alla små inkomster plöjs ned på FT....

Du är så välkommen så att följa med för jag hade jättetrevligt också!:banana:

Hmmm, känner igen det där med de små inkomsterna och vad de läggs på...:angel:

Hör av dig när hjälp behövs/önskas, så ska vi se om jag kan tränga in det i min planering :bump:.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka