Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

du har möjligtvis ingen film på din fina häst ?
Skulle vara roligt att se då jag inte sett er live.

*kl*

Här kommer framtidens stjärnor ;) Så om sådär 4år får ni alla se upp

080818011i.jpg

080818021.jpg

Det översta fölet ser enormt stort ut och den undre är Jaguar Mailen eller?
Är han frisk nu eller vad händer?
Han ser ju väldigt fin ut.

Det översta fölet ser enormt stort ut och den undre är Jaguar Mailen eller?
Är han frisk nu eller vad händer?
Han ser ju väldigt fin ut.

Ja hon är rätt stor, men "lilla" Fhanny är lika hög enormt långa ben har hon.
Man kan nästan inte tro att Izzie är ett fullblod och Fhanny har Ruby som mamma :rofl:

Och hon är flicka ;) Och hon är jättefin. Hon är tyvärr fortfarande lite krasslig :(

Jo det finns faktiskt ganska mycket film på honom nu. Ska se om jag kan lyckas att lägga in dom. Han har utvecklats massor sedan den filmen som är ett år gammal nu.

Blir det någon rosa tävling kommande helg??
Har nu ikväll njutit av lite rosa "champagne" och kände då ett visst ansvar att hålla liv i denna tråd.

Sen har det införts en ny regel i Sandlåde TR.
TR IV Mom 411:1 FORCE MAJEUR
Har vädret under de sista veckorna innan tävlingen varit Grått så bestraffas alla gråa deltagare med 50 straff för osportsligt uppträdande. Har det dessutom gått så långt så att tävlingsplatsens markförhållande under tävlingen blir "brunt" så bestraffas alla bruna deltagare med 50 straff för osportsligt uppträdande. I dessa förekommande fall så riskerar även dom grå deltagarna att bli belastade med ytterligare 20 straff för att ha åsamkat dom bruna deltagarna onödig skada och uppviglat dom till brott mot TR.
Skulle det även gå så långt så att vädret den sista tiden innan tävling ha varit Vitt så bestraffas alla vita deltagare degradering till två klasser under "anmäld klass deltagande" i 1 år.
För att slippa bestraffning enligt ovan så ska det innan anmälan skickas minst 2 flaskor av en ädel rosa dryck till tävlingens huvudfunktionärer. Vilka dessa är beslutas av ÖD i samspråk med arrangören.

Men älskade lilla Tasse, även om jag redan hunnit skicka anmälan till Täby måste det väl räcka med att jag mutar dig nästa helg i Segersjö då vi ska vara sambos:o hela helgen:confused:

Det får du väl erfara då hur mutbar jag är :cool::angel:
Jo anmälan till Täby har varit inne ett tag har jag sett, nu har det kommit några till. Vet dock inte hur det ser ut i CCI*.
Jag hade "tuffa" förhandlingar med vårat värdpar och krävde en ljusbrun Whiskeylikör för att knega lite åt dom också. Värdinnan har lovat att bjuda på det på fredag OCH lördag :d:d
Nä dags för en annan att tänka på refrängen, koppla släpet 06:30, lasta för avfärd kl.7 imorgon, så man borde helt sonika intagit horisontal läge för en stund sedan
Men vi ses nästa helg.

*KL*

Introducerar BertaLotta i Sandlådan!:banana:

Detta är den enda "riktiga" tråden som finns på FT-buke...den får aldrig, ve och fasa!:eek:, hamna längre bort än sidan 2 och det är alla FT-bukefalisters plikt att se till att det inte händer för blir det eländes elände...

Ang. att Fio kanske hälsar så är hon mycket värre på Buke än i verkligheten...:devil: hon är ganska snäll, framförallt när hon sover och när man proppar i henne godis. Men får hon inte sin dagliga dos då blir hon ett odjur....sist det hände så väste hon från passagerar sätet, KÖR tills du hittar en öppen mack!:eek:

Man tackar:bow:!

Jasså, det är här man får spamma hur som helst utan att få spydiga kommentarer;):devil:? Då får jag nog hålla mig här...

Som du säkert märkte igår brukar jag inte precis ha problem med att prata med folk:angel:, så jag vågar nog prata med Fio också om vi träffas:), vilket för övrigt skulle vara väldigt trevligt:D. Om hon rår på dig så verkar hon vara en trevlig prick:devil:.

hon är ganska snäll, framförallt när hon sover och när man proppar i henne godis. Men får hon inte sin dagliga dos då blir hon ett odjur....sist det hände så väste hon från passagerar sätet, KÖR tills du hittar en öppen mack!:eek:

Ooops, låter farligt likt mig...:o

Man tackar:bow:!

Som du säkert märkte igår brukar jag inte precis ha problem med att prata med folk:angel:, så jag vågar nog prata med Fio också om vi träffas:), vilket för övrigt skulle vara väldigt trevligt:D. Om hon rår på dig så verkar hon vara en trevlig prick:devil:.

Nej, nu har du missuppfattat det hela! Fio "rår inte på" mig utan jag rår om henne!:devil: Jag har i hela mitt liv samlat på de små och utstötta....:rofl::rofl::

Nej, nu har du missuppfattat det hela! Fio "rår inte på" mig utan jag rår om henne!:devil: Jag har i hela mitt liv samlat på de små och utstötta....:rofl::rofl::

Oj, oj, oj... Lider med de du INTE tycker om...;). Börjar förstå vad du menar med det där om att hålla sina fiender närmast...:rofl:

Skrattade gott åt bilden från terrängen du länkade till i Tranemo-tråden:rofl:. Var någon ganska rolig på mig oxå, men även några hyfsat bra = man ser inte hela himlen mellan mig och sadeln...:rofl:

Skrattade gott åt bilden från terrängen du länkade till i Tranemo-tråden:rofl:. Var någon ganska rolig på mig oxå, men även några hyfsat bra = man ser inte hela himlen mellan mig och sadeln...:rofl:

Menar du denna med ditt uttryck av ren och skär fasa!:eek:

http://www.ohwall.se/ny/tranemo_2007/Klass%202%20-%20terreang_90%20cm/album/slides/3H2O3908.html

:rofl::rofl:

Fast jag måste säga att jag tycker han stod på ett himla trist ställe och tog bilder...det är inte så kul med en bild framifrån och sen lite trav genom ett oflaggat vattenhinder...:crazy:

Oj, oj, oj... Lider med de du INTE tycker om...;). Börjar förstå vad du menar med det där om att hålla sina fiender närmast...:rofl:

Regel nr 1 i Sandlådan:

Allt jag säger måste tas på största möjliga allvar. Om detta inte är möjligt så gäller moment 22, dvs hur du än vänder o vrider på dig så har jag alltid rätt.

Regel nr 2:

Alla Skåningar och Norrlänningar med Bruna Hästar bör drivas med ofta, länge och på så många sätt som är möjligt.

Regel nr 3:

Alla Skåningar och Norrlänningar med Bruna Hästar är egentligen ganska trevliga men det skulle jag aldrig tillstå ens under pistolhot.

Regel nr 4:

Har utgått....:o

Regel nr 5:

Pooh bör bjuda på Rosa Skumpa minst 1 gång/per år, annars går även Röd Drink bra...:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka