Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

stön å stånk ,,,, knuffar upp den här lite då :crazy:

Ja, det är bra Anro, kämpa på! Vi vill ju höra alla små underfundigheter o funderinga som de två Bruna har efter sina bravader i Norges avlånga land....:angel:

Vi är inte gråhåriga någon av oss någonstans hörru ! :mad:
Ground Jury var impad av mig att jag kunde springa upp klockrent med högklackat i nedförsbacke i första besiktningen :rofl:

Dessutom piskar vi fortfarande skiten ur ungdomarna och det skall vi fortsätta med :devil:
Förresten är vi inte kvar på ungdomsnivå så särskilt länge till :angel:

Mvh
fio och Hille /fräschare än dom flesta ungdomar både hästar och människor

Ground Jury var impad av mig att jag kunde springa upp klockrent med högklackat i nedförsbacke i första besiktningen :rofl:

Hrm det förklarar att ni gick igenom... med tanke på GJ. :devil::angel:

Dessutom piskar vi fortfarande skiten ur ungdomarna och det skall vi fortsätta med :devil:
Förresten är vi inte kvar på ungdomsnivå så särskilt länge till :angel:

Mvh
fio och Hille /fräschare än dom flesta ungdomar både hästar och människor

Nähä...och du färgar inte håret heller???:devil::rofl::rofl:

Tja...du o betti måste väl kvala till Frankrike först....:angel:

Då kan vi härmed officiellt kungöra att Frankrike får klara sig utan oss :p

Norge-resan gav oss (förutom tom kassa) besked att Betti inte är mogen för dylika resor

Vilket iofs är tur då kassan tyvärr kommer att vara alltför tom även om nån månad för att ge sig iväg :angel:

Pr är kvalad.

Han gjorde kvalande resultat både i norge och i polen.

Sen får vi väll se om vi kommer med och i så fall om vi åker, känns som att han måste börja lyssna på mig först innan det är aktuellt.

TOM KASSA.

cross countryns 4hjulsdrift pajjade idag på väg tillbaka efter lunchen, väl framme vid jobb och 1000 arga :devil: telefonsamtal till verkstäder och maken (förstås är det hans fel att jag kört sönder bilen). Går ut på gårdsplan för att snällt be en arbetare glödlampan som behöver bytas så grålle kan se ngnting (om vi nu skulle få ihop bilen) - Då står den där - trailern - med PUNKTERING :eek: :eek: . VEM HAR FIXAT EN WOODO DOCKA PÅ fam. Rosendahl:cry: :cry:

knappt 36 timmar till avfärd till drammen.. ser mörkt ut!

TOM KASSA.

cross countryns 4hjulsdrift pajjade idag på väg tillbaka efter lunchen, väl framme vid jobb och 1000 arga :devil: telefonsamtal till verkstäder och maken (förstås är det hans fel att jag kört sönder bilen). Går ut på gårdsplan för att snällt be en arbetare glödlampan som behöver bytas så grålle kan se ngnting (om vi nu skulle få ihop bilen) - Då står den där - trailern - med PUNKTERING :eek: :eek: . VEM HAR FIXAT EN WOODO DOCKA PÅ fam. Rosendahl:cry: :cry:

knappt 36 timmar till avfärd till drammen.. ser mörkt ut!

Äsch kom igen nu, cheer up! Grannen har säkert både bil o trailer...bara att traska över o se ut som en lessen cockerspaniel så är det fixat!:banana:

Äsch kom igen nu, cheer up! Grannen har säkert både bil o trailer...bara att traska över o se ut som en lessen cockerspaniel så är det fixat!:banana:

Började lite lätt med maken:devil:,
Nu har jag t o m reservhjul till herr Böckman!

Hur otroligt det än låter har jag lyckats få en volvoverkstad i T-borg ta emot bilen och jobba inatt...:devil:

Annars blir det grannens lilla Renault Clio med Grålle i bakluckan:angel::angel: tack för tipset!

Pr är kvalad.

Han gjorde kvalande resultat både i norge och i polen.

Sen får vi väll se om vi kommer med och i så fall om vi åker, känns som att han måste börja lyssna på mig först innan det är aktuellt.

mm håller tummarna. :D
Vet ju att det inte blev något för MJ trots att de hade felfri terräng på alla rundor i kvalen...och jämnt resultat.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka