Samtliga dvärg pincherägare!

Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Jag har en hane som är född 17/5-05.

6443907.jpg


6443901.jpg


2342687.jpg


Ber om ursäkt för stora bilder.
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Jag har en hane som är född 17/5-05.



Pinscher är säkerligen en trevlig hund men jag tycker bara den är för fuuul!!! Haha ursäkta mig men tycker bara det.. Sorry sorry!!!:confused: :confused:
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Du har all rätt i världen till din åsikt och jag tar absolut inte illa upp. Jag personligen tycker såklart att min kille är vackrast i världen.
Dock ovanligt att få höra att dom är fula, jag har nog bara hört det en gång tidigare under den tiden jag haft honom.
Reaktionen brukar snarare vara den motsatta (vilket inte alltid är superkul). ;)
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Vilken storlek har ni på era kläder/täcken till eran dvärgpinscher?
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Det finns redan massa trådar om dp´s. orkar inte lägga ut bilder på min igen=)

Min vovve har 25-30 cm i täcken. jag har en liten räka till hane. mammas dp´s (5 st) har 30-35 cm. beror mycket på märke och modell på täcket.
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Min hane har i regel 30cm i sina täcken och overaller.
Passar väl på att fråga varifrån hunden du ska få hem kommer ifrån?
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Det finns redan massa trådar om dp´s. orkar inte lägga ut bilder på min igen=)

Min vovve har 25-30 cm i täcken. jag har en liten räka till hane. mammas dp´s (5 st) har 30-35 cm. beror mycket på märke och modell på täcket.

sluta nu! :D In med bilder!
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

okej=) har ändå inget att göra nu=)
Peppe heter igentligen Jaques och kommer från Gerodanis kennel. Peppes kul är gerodanis första dvärgpinscherkull. Han fyller 6 år 1 april i år.

Peppe januari 07
vovvar013.jpg


Peppe vintern 05/06
1744618122808469-t.jpg


Peppe och "lilla"syster Athena
39283_1167988997.jpg


I augusti 05 föddes en jättefin och lyckad kull med undantag för en liten tik. Hon hade kroksvans och allvarligt blåsljud på hjärtat. Men hon hade sån livsglädje att uppfödaren ville ge henne en chans. Kelly som hon hette fick flytta till mig när hon va fyra månader. en månad fick jag ha henne innan hennes hjärta inte orkade mer=(
Vila i frid älskade Kelly:cry:
22264-3.jpg


Sen så har mamma (ofelia här på buke) en hel drös med monster=)

Ursula
Ursula.jpg


Ozzyna
zyna35honapos_1.jpg


Hortensia
Shubie_0.jpg


Ofelia
Ofelia.jpg


Ceasar
060730_ceasar.jpg


Alla hundar kommer från Geordanis kennel
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Tack för ditt bidrag, mycket fina. Tråkigt det där med tiken. :( RIP!
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

tack!

Livet e bra orättvist. Ozzyna som min mamma har, det är Kellys kullsyskon.

Ozzyna är frisk och kry tack och lov. Dessutom är hon snygg. Hon är ungersk juniorchampion.

Kunde inte Ozzyna vart utan sin snygghet och Kelly varit frisk istället=/
 
Sv: Samtliga dvärg pincherägare!

Du har all rätt i världen till din åsikt och jag tar absolut inte illa upp. Jag personligen tycker såklart att min kille är vackrast i världen.
Dock ovanligt att få höra att dom är fula, jag har nog bara hört det en gång tidigare under den tiden jag haft honom.
Reaktionen brukar snarare vara den motsatta (vilket inte alltid är superkul). ;)



Bra för jag menade inte att vara elak utan jag sa bara min mening. Men de verkar vara roliga hundar iaf och det är väl tur att inte alla tycker om samma hundraser?? Ha det!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 541
Senast: fixi
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 009
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
504
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp