Sämsholm!

Sv: Sämsholm!

Kunde åkt dit för jag blev bortlottad från en dressyrtävling men det är för tidigt för mig , jag har ingen lust att starta just nu. Jag såg att det var hela 9st ekipage anmälda i den enstjärninga klassen :grin:

mm de va inte många där...lite tråkigt...90 klassen var ju iaf 35 anmälda...sen var de väl inte så jätte många i Lätt klassen heller tyvärr...

Inte så konstigt när det ligger typ fem tävlingar på raken med samma klasser , lysande planering som vanligt :angel:

Tranemo hade hela 10 ekipage anmälda i den enstjärniga klassen när jag kollade i går.

Mm de e ju tråkigt när tävlingarna läggs in på samma helger, då blir de ju så här tyvärr.....:grin:

Hej! Ska inte dit och tävla (rider ponny) men var där och tränade igår, banorna så fina ut :D

Jag åker dit och rider lätt 100-klassen! :)
Synd att tävlingarna krockar med varandra/kommer alla på rad. Är ju flera tävlingar som man gärna hade åkt på men stackars pålle behöver ju andas lite oxå...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Tuggben
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka