Sämsholm, bilder?

H

Hotandspicy06

Nu vill jag se massor av härliga bilder/filmer som ska vara tagna på Sämsholms terrängbana:)

Sv: Sämsholm, bilder?

Min första ft-start i Sverige, Sämsholm 2003

019_11.jpg

016_14.jpg

015_15.jpg

011_19.jpg

får man fråga varför du vill ha bilder på just den terrängbanan?:D

Jag blir helt förstummad när jag ser flera ekipage som hoppar terränghinder utan säkerhetsväst?????!:eek:

Äää.... gamla tanter de flesta, det klämmer säkert på dom med väst :angel:

Åsså blir de ju så otympliga av den :devil:

Jag blir helt förstummad när jag ser flera ekipage som hoppar terränghinder utan säkerhetsväst?????!:eek:

Håller helt med Nova, vad är det för tränare som tillåter terrängträning utan säkerhetsväst:eek:? Vill man höja säkerheten inom sporten är det uppenbart att här ska man absolut göra ngt bland tränarna.

Håller helt med Nova, vad är det för tränare som tillåter terrängträning utan säkerhetsväst:eek:? Vill man höja säkerheten inom sporten är det uppenbart att här ska man absolut göra ngt bland tränarna.

Verkligen!!! Jag tränar inte ens lättklass hinder på min gamla svårklasshäst utan väst :eek:

Ooh... känner mig skyldig att lägga in bilder. Men jag kommer ha ångest när jag ska bestämma vilka bilder jag ska lägga in :angel:

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 618
Senast: Badger
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 753
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur