Samma nyponpulver till häst och människa?

ztsu

Trådstartare
Vi har lite problem med knakande och stela leder både pållan min och jag, och jag har därför funderat på det här med nyponpulver. Jag vet att det finns till både häst och människa, men finns det någon sort vi kan dela på? Eller måste jag köpa två olika (antagligen dyra) varianter? Någon som vet?

Sv: Samma nyponpulver till häst och människa?

Biofarmabs nyponpulver håller i alla fall livsmedelskvalitet och är supergott!

Jag köper ifrån T&A och de har samma nyponpulver till häst och människa :)

Köper också från T&A. Köpte hem för att prova det på gammelhästen, och passar på att prova själv också. 6 matskedar till hästen och 1 till mig.

Tack för era svar! Skall testa detta. Kanske dum fråga, men vad står T&A för?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 932
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
362
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna