Hejkomochhjälpmig
Trådstartare
Läser att vissa av er har samma erfarenhet och att er sambo då varit sjuk. Han har en historia av depression och har varit sjukskriven från och till i många år även före vi träffades. Nu jobbar han heltid och säger att han mår bra men frågan är om han kanske ljuger då... Han har innan haft alkoholproblem som hans exfru lämnade honom för men har varit nykter sen vi träffades för 10 år sedan och jag har inga belägg för att det inte skulle vara sant.
Jag förstår att vissa av er gärna vill peka finger på mig som medskyldig och till viss del kan jag förstå det men samtidigt är det inte jag som äger hunden och jag kan inte avliva eller sälja den hur som helst. Jag har fört den här diskussionen med honom i flera månader enda sedan jag märkte att han tappade orken med hunden. Jag gör vad jag kan med min skada med hdet är ändå han som bestämmer över hunden. Hade det varit upp till mig hade hunden varit härifrån för länge sedan.
Jag förstår att vissa av er gärna vill peka finger på mig som medskyldig och till viss del kan jag förstå det men samtidigt är det inte jag som äger hunden och jag kan inte avliva eller sälja den hur som helst. Jag har fört den här diskussionen med honom i flera månader enda sedan jag märkte att han tappade orken med hunden. Jag gör vad jag kan med min skada med hdet är ändå han som bestämmer över hunden. Hade det varit upp till mig hade hunden varit härifrån för länge sedan.