Saltsten med smak

Limelight

Trådstartare
Var förbi granngården häromdagen och sprang förbi saltstenar med smak :crazy:
Jag brukar inte vara på granngården så ofta så detta har kanske funnits länge.

Läste inte så noga, men vad ska det vara bra för ?. Såg något med smak av mint, honung eller vad det var. Tycker ens hästarna om det ?.

Är det alltså en helt vanlig saltsten med smak tillsatt ?.

Mycket frågor blev det, men jag blev lite fundersamt full i skratt när jag såg det :D

Sv: Saltsten med smak

Jag köpte en till min ponny en gång, tror den var smaksatt med banan eller liknande. Han höll på att äta upp hela med på en gång så jag var tvungen att ta bort den. :crazy:

Det har funnits länge.
Jag köpte banan och honung och min häst käkade upp dem som godis, medans sambons häst inte rörde dem.

Det kan väl ändå inte vara bra att de äter upp den så fort ?. Antar att det är lika mycket salt i den som i vanliga stenar och för mycket salt är ju inte bra :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 629
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 577
Senast: Irival
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka