Sälja sadel???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Shrek
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 576
S

Shrek

Kan man sälja en Stübben Rex sadel allround som e 12 år gammal?
Vad kostar det att stoppa om en sadel?
Vad kan man sälja den fö nypris 4000kr
16"

Förslag någon? :confused:

Sv: Sälja sadel???

klart du kan sälja den! det kostar runt 700 kr att stoppa om en sadel skulle jag tro. Men jag tror inte att du skulle få ut mer än 1000 kr för sadeln.

Sv: Sälja sadel???

Den går säkert att sälja. Vad du ska ta för den beror på vilket skick den är i, men 600-1000 om den behöver stoppas om sen. Omstoppning brukar kosta 700-800.
Måste bara fråga vilken bomvidd det är på sadeln (Du får gärna PM:a mig, letar sadel till ungponnyn :D.)

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
667
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka